Einde

12 maart 2023 - Ravels, België

De familie Snijders is weer veilig thuis.

De dagen erop haalden we wat slaap in en beenden wat bij voor school. Hua Hin bevalt ons zo goed dat we besloten wat te blijven hangen. De volgende dag kwamen we per toeval een dorpsgenoot tegen op de avondmarkt. Hoe klein is de wereld? Hij nam ons mee uit vissen wat voor de kids een fantastische ervaring was. We aten en dronken met Hans & Annick een avondje bij Soi88. Dit is een groot openlucht pleintje met tientallen eet en drankstalletjes. Voor 2 à 3 euro aten we onze buikjes rond. Een plaatselijke boysband maakte het Aziatische plaatje compleet. We genoten van de hoge golven op het strand, het zalige warme weer en nog meer van het lekkere eten.

Er moest een extra valies aangeschaft worden om alles wat we de afgelopen weken gekocht hadden mee naar huis te krijgen. Dat betekent dat de trip er bijna opzit.😫

We spoorden naar Bangkok voor de laatste dagen op Thaise bodem waar we ook de laatste spulletjes kochten. Valiesjes vol, tijd om terug te keren naar België, waar koning winter nog steeds niet vertrokken is, brrrrr.

We maken weer nieuwe plannen en kijken vooruit naar de volgende trip want Thailand is en blijft voor ons het land van de glimlach.

Ga reizen voor je sterft - Anders reist diegene die erft 🙂

1. Jan Versweyveld:
    12 maart 2023
    Wel grappig da ge daar de Gallé tegen 't lijf loopt.... :-)
  2. Hans Gallé:
    13 maart 2023