Gastblog familie Snijders 🥰

3 maart 2023 - Hua Hin, Thailand

We werden goed ontvangen op de luchthaven van Chiang Mai door de familie Verhoeven. Met een songtaew werden we opgehaald. Chiang Mai is het kleinere Bangkok. Ern superleuke stad waar je je geen minuut verveeld. De eerste dag hadden de meiden een mooie stadswandeling uitgestippeld. Na de wandeling werden we verrast door een Thaise massage. Een speciale ervaring moet ik eerlijk zeggen... beetje relaxen en veel afzien maar de dag erna voel je je wel helemaal ontspannen. Een goed begin van de vakantie....

In Chiang Mai hebben we wat gekuierd door de vele straatjes en de night market, lekker gegeten, een bezoek gebracht aan de wat Phra that Doi Suthep, een mooie tempel met zicht op Chiang Mai, ons uitgeleefd op de sticky waterfalls. Daarna reden we richting Pai. De 762 bochten waren toch de moeite waard voor deze hippe stad in het Noorden. Hier huurden we 3 dagen een scooter. We bezochten de Lod Cave, de bamboe bridge, de White buddha, Pai Canyon, Memorial bridge en savonds aten we ons buikje rond op de Walking street. Elke avond gingen we moe maar voldaan naar ons bedje.

Daarna was het tijd voor de nachttrein richting Bangkok. Deze stond al wat langer op ons to do list. Na een lange rit in deze trein en meer dan 3 u vertaging kwamen we aan in Hua Hin. Een strandbestemming ten zuiden van BKK. Hier hebben we nog enkele dagen genoten van het strand, de night market met de vele souvenirs, de Wat Khao Takiap of Monkey hill. Een plek met veeeeeeel apen. We leefden ons een namiddagje uit bij the Black Montain Waterpark....

Helaas zit onze trip er weeral op. Wij hebben super genoten van deze vakantie. We vonden het weer fijn om met jullie op pad te gaan.

En speciale dank aan Hans en Joke onze geweldige gidsen. Ze weten de leuke plekjes en fijne hotelletjes steeds te vinden  😉😘

1. Moeke en voke:
    3 maart 2023
    Ook goede blog, met leuke foto's en filmpje !
    Ook een 👍🏻blog en super dat ook jullie een fijne vakantie hebben gehad, mede ook dank zij de goede gidsen mss 😉👍🏻

En voor onze Hans ,Joke en de kids nog een leuke vakantie de dagen dat jullie nog in Thailand zijn ! 🤗
  2. Oma opa:
    3 maart 2023
    Leuke bende bijeen .fijn Dat je een fijne vakantie hebt gehad.nu de rest van de bende nog .we kijken er al naar uit
  3. Oma opa:
    3 maart 2023
    Leuke bende bijeen.aan de foto.s en film je tezien is het Meer als een geslaagde vakantie.nu de Andere nog .we kijken ernaar uit
  4. Chrisje:
    12 maart 2023