Beach life @Ko Samed

13 januari 2023 - Kanchanaburi, Thailand

Dag iedereen,

Veel regen en wind horen we van het thuisfront. Neem even de tijd om te ontsnappen aan het Belgische weer...

De laatste dag in Bangkok gingen we naar Ko Kret, klinkt als kroket in het Thais. Een eiland in de Chao Phraya rivier. Gekend om zijn zoetigheden en goedkope prullaria. Dat we daar nog niet eerder geweest zijn, echt tof. We wandelden een rondje en aten veel lekkers op de weekend markt. Ook lieten we ons verleiden tot de eerste Thaise massage. Een aanrader, we hebben weer spieren ontdekt waar we het bestaan niet van wisten!

Tijd om wat verder te reizen en onze jetlag verder te verteren. Vlakbij Bangkok, het eilandje Koh Samed.

Zon, zee en strand meer moet dat niet zijn.

We huurden een brommertje en verkenden alle strandjes, sprongen van de pier, speelden met een grote zee -eend 😀 , snorkelden met kleurrijke visjes en aten heerlijk seafood. Oh ja  we hadden ook een meet & greet met een vliegende boomslang. Mooi om zien!

Ook voor onze 3 kids is school opnieuw begonnen en zijn de eerste stappen gezet.

Sinds vandaag verblijven we in Kanchanaburi in een homestay bij een fijn oud Thais koppeltje met als doel Sangklaburi te bezoeken over enkele dagen. Een afgelegen regio tegen Birma/Myanmar die zelden bezocht wordt door Westerse toeristen....dat moeten we hebben!

Kijk mee naar onze video's en foto’s en droom even weg bij al dat moois..